Första Inlägget...

Ja, här är vi, mitt första inlägg på mina första blogg (duh). Det här med att blogga har kokat i grytan ett tag men aldrig rikitgt kommit till skott. Nu sittandes på Pollax (in Uppsala) har jag bestämt för att första inlägget skall göras (det borde ju gjorts samma dag som bloggen registrerades men lathet och avsaknad av motivering tog ju abrupt död på det). Det här med att blogga är ju intressant, att berätta om sitt liv för världen (kanske lite att ta i men ni förstår vad jag menar). Samtidigt som det kan verka vara ett slag uppmärksamhets sökande. Även om jag är "försiktig" (försöker vara lite diplomatisk) med trender och sånt (ja bloggar är en trend, det är även twittar) så vill jag faktist pröva mig på denna trend (dvs att blogga). Detta är resultatet (no shyt)

Bloggen kommer handla om allt o inget/ alpha& omega//what have u, trots det besynnerliga valet av bloggnamn. På tal om det så valde jag namnet token black guy, eftersom well jag har alltid varit en typ token black guy i alldeles för många sammanhang (men jag säger inte saker som Damn!","Shit!", eller "That is WHACK!"). Kändes därför lämpligt (även om det knappast är en summering av moi) att använda som bloggnamn. Hur som haver är bloggen som sagt inte bara om mig, mitt liv o mina "åsikter" (har fått höra en del om mina åsikter) utan den handlar verkligen om allt, musik, nyheter u name I probably got it.

Vem ej jag då ? Jag Muhammad eller denna karaktär (se bild nedan) på cirka 23 somrar (sommarn är ju ännu ej slut) som ursprungligen kommer från L-Town aka LKPG (Linköping, Östergötland). Jag är numera bosatt i Uppsala där jag studerar till Civilingenjör i Energisystem. Ska påbörja mitt tredje år på denna anrika"utbildning (programmet är ju bara 9 år gammalt så anrik är kanske är lite "over the top" så att säga, höhö).




Kan för övrigt påpeka att bloggen kommer att vara på engelska, åtminstånde vissa inlägg. Pour-que ? Jag kommer ha vissa läsare som tyvärr inte förstår sig på vårt vackra språk men som så hemskt gärna vill kunna läsa min blogg. Och eftersom praktist taget hela sverige talar engelska....ja ni förstår säkert.

Kommentarer
Postat av: naffe

Välkommen kära vän till den magiska bloggvärlden! I'll be watchin' you...

2009-08-27 @ 22:23:32
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com
Postat av: Michelle

Tack för att du till slut kom igång med bloggen. Jag ser fram emot flera inlägg

2009-08-27 @ 23:07:56
Postat av: Naffe

Uppdatera ffs!

2009-09-06 @ 21:07:09
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com
Postat av: Gladness

Gud vad roligt att du har en blogg...kommer defnitivt läsa den:)

2009-09-07 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0