En bekännelse...

Jag måste erkänna en sak tycker det är hög tid att bloggen får vet vad jag gör på cirka 2 dar i veckan....jag är en thaiboxare. Yes jag vet vad ni tror, men jag inte som alla andra, jag tycker inte om att slå folk, hell får t o m lite ångets av det. Seriöst har tränat Muay Thai (hädanefter förkortat MT) idag trots att jag var mkt trött. Vette fan om det var bra, men man kan hoppas att jag kommer sova väl ikväll. Muay Thai,även känt som Thai-boxning är en modern variant av en thailändsk kampsport (kallad Muay Boran), Orsaken till att jag inte kallar det för kamp sport kommer jag att förklara i senare inlägg. Men till dess skall ni få se det in action...En av mina favo thai fighters Ramon "The Diamond" Dekkers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0