Night Bloggin

Wow körde mitt första pass MMA (mixed martial arts) idag. Det var intressant, vi hade en sjuk uppvärming i 20-25 min, sen var det 20-25 min submssion (fan vad tufft det, särskilt med tanke på att jag inte har ett särsilt stort arsenal av "moves" men jag gjorde bra ifrån mig). Sen mådde jag riktigt illa, det var inte trött illa utan fan nu spyr jag illa...avbröt en träningen. Tror aldrig jag gjort det förr. Försökte gå in o fortsätta men insåg att jag med största sannolikhet skulle spy. Så jag lade ner det. Känner mig som en mes o alla lär ju tro det också, jag menar det är första gången jag körde mma o allt. Men ack sådant är livet. Nu måste jag göra nåt dumdristig för att återta min heder. Typ käka 10 kilo Ben and Jerrys...vilket skulle ruinera mig o därmed mkt dumdristigt. Kanske ska hålla mig till att brotta ner björnar man blir åminstånde inte luspank av det.




Observera Bilden är ej tagen från dagens pass, utan från ett tidigare (en bild från dagens pass hade knappast varit kosher att visa in public)

Kommentarer
Postat av: Naffe

EGOBILD! ;)

2009-10-24 @ 11:08:33
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0