Who's gonna hunt Chris Brown tonight ?

Gick på ett MMA pass igår (igen asså). Var kul som fa, mkt eftersom jag inte blev illamående lr så. Men också för att "E" lärde mig en massa basic stuff inom submission wrestling (detta kallas brottningsdelen av MMA och går i princip ut på att man brottas till en ger sig, därav submission), jag bad honom börja från scratch. Asså vad allt hette och kallades samt ett par basic submission moves o stances (positioner/ställningar). Det var väldigt kul o lärorikt, "E" är en jättebra lärare så jag e optimistisk. En insikt jag nått är just hur pass svårt submission wrestling är, man ska hålla reda på en väldigt mkt samtidigt och "tänka efter före". Det finns ett ofantligt strategiskt moment i submission wrestling och jag tror det är just det som gör det så kul. Personling föredrar jag brottning (asså submission wrestling) framför stående såsom thai-boxning, det är bara att fråga min kära bror :D.

Tyvärr så skada jag knät, så kommer nog vara borta en träning lr så, sucks banana. Men nog om fighting lr i för sig har nåt kul att visa se klippet nedan

För alla som inte fattar grejen så är det så att Jay Z o Rihanna har gjort en "collabo" (collaboration lr samarbete) och givit oss singeln "Run this town". Afion Crocket från Wildn'Out (stavas typ så, orka bry sig) gjorde en parodi av detta och inkluderade så klart hela Rihanna/Breezy dramat (Chris brown kallas Breezy). Lyssna på texten pure gold :D

Kommentarer
Postat av: N /

Fann faktiskt inte Reggie Bush via kim :) Fast de lika gärna kunnat vara så.

Kul att du hittade till min blogg take care ;D

2009-10-26 @ 13:37:45
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0