Long time no see...

Det här ju pinsamt på många sätt, har inte gjort  några inlägg på exakt 2 månader. Ungefär som att träffa på en släkting som frågar varför man aldrig hälsar på, när man bor i samma stad som denne. Går liksom inte att svara på en sån fråga, eftersom orsaken till att man inte hälsar på är att personen i fråga suger. Hur som haver I am here. Jag hade förlorat/tappat/ dumpat min musa/mojo but now I am back (in black, höhö) för att ta hand om mitt försummade barn (dvs bloggen för de som inte hänger med). Jag vet att somliga (du vet vem du e) kommer att försöka ta "creden" ( betyder ungeför,abstrakt belöning av en respektgivande gärning) för Kungens (dvs jag) återkomst (dvs att j.ag börjat blogga igen). Men så är ej fallet, it's all me. Så det är så det ligger till. Mycket har dock hänt sen dess

Till exempel så har jag upptäckt att visa av mina "vänner" (jag försöker vara PK, politisk korrekt på denna blogg) är så kallade Fans av Twilligt serien, ni som inte vet vad det är behöver heller  ej veta, så skippa resterande delen av inlägget :D. Jag ogillar som ni säkert förstår detta litterära "verk" (skulle gärna använda ett starkare ord än ogilla, men jag försöker vara lite rumsren). Många har så klart undrat varför. Det bör nämnas att det jag egentligen ogillar inte är böckerna utan snarar filmaterseringen av böckerna, å andra sidan är ju filmerna baserade på böckerna så....i vilket fall Twillit is teh suck. Och det är inte för de snygga killarna, varav två som kan skådas nedan.







Eller de perfekta karaäkterna (seriöst läs lite om karaktärerna, det är löjligt hur fullständigt perfekta alla, för att inte tala om vampyrerna). Eller dialogen som kläcks (kan ses i nedersta klippet). Näe det jag ogillar kan skådas nedan via YT (Youtube)....





I synnerhet denna scen (se nedan) är hemsk, för alla som på någe vis diggar/diggat vampyrer nån gång, dvs innan Twillight kom med "stake and cross + a bottle of holy water för att dräpa vampyren en gång för alla. R.I.P vampires u never got to live that long (faktum att vampyrerer redan är döda gör ju bara saken värre).


Kommentarer
Postat av: Jassi

Don't hate Twilight!

Jag älskar twilight... hihi

2010-01-06 @ 02:01:07
URL: http://jpalestro.blogspot.com
Postat av: Naffe

Aaaah, jag dor vad du ar rolig! Dont hate the players, hate the game som man sager! Vet inte om det har med saken att gora... Gillar att du bloggar igen! That a boy! (nytt uttryck jag lart mig, jag ar lite seg jag vet) xx

2010-03-11 @ 23:09:44
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0